آی تی ما

آی تی ما وبلاگ مخصوص خبرها و مقاله های در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات

آی تی ما

آی تی ما وبلاگ مخصوص خبرها و مقاله های در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات

برترین شرکتهای حوزه مشاوره IT در ایران سال 98

در‌این مقاله به باز بینی اجمالی شایسته ترین شرکت ها سرویس ها مشورت کردن فناوری داده ها کشور‌ایران خوا‌هیم پرداخت که در کشور‌ایران دارنده سکو ممتاز از شورای عالی انفورماتیک می باشند. این نوشته‌ی علمی ماهیت قانونی ندارد و اسامی شرکتهای مو جود در‌این نوشته‌علمی فقط سود باز بینی کارشناسان تکنولوژی نیوز است. درین لیست 5 تایی، شاخص هایی مانند معیار رویش، جایگاه در شورای عالی انفورماتیک، بها مارک، واحد سنجش صادرات و واحد سنجش فروش حیث شده‌است.  

 


شایسته ترین موسسات مشورت فناوری داده ها


سیگما، پرآوازه و کارشناس در امنیت و تحول دیجیتال

سیگما یکی‌از وسیع ترین و دیرین ترین موسسه ها حوزه IT در کشور ایران می باشد که در سال 1383 ایجاد شده است و در‌این سالها، توسعه و گسترش زیرساخت های فناوری اکثری از ارگانهای دولتی، مرکز ها، نهادها، دانش گاه ها، بانکها (مانند خزانه سامان) و بعضا برندهای وسیع (مانند ایرانسل) را با امنیت سایبری تحسین برانگیز بعهده داشته میباشد. این مجموعه که مهم‌ترین کالا آن، پورتال سیگما می باشد، دارنده درجه 1 شورای عالی انفورماتیک در قضیه چک و مشورت کردن فناوری داده ها، ساخت و پشتیبانی قابل انعطاف افزارهای پیشنهاد مشتری است که در اجرای اکثری از پروژه های تحول دیجیتال و دولت الکترونیک، نقشی اساسی در مشورت و تدوین نقشه خط مش سازمانها داشته میباشد. سیگما علاوه بر ایجاد پورتالهای سازمانی ماهر، در موضوع های پباده سازی و فعال‌سازی سامانه های سرویس ها الکترونیکی، رایانش ابری و سکو بندی اعتباری نیز دارنده محصولاتی با پایانی استانداردهای در بین المللی روز عالم است. همینطور سیگما یکی‌از کم شرکت ها اهل ایران میباشد که در آن سوی مرزها توانسته میباشد پروژه های وسیع حوزه فناوری را در کشورهای اهل یک محل با برد اجرا نماید و پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دربین المللی باشد.

ادامه مقاله در : مشاوره فناوری اطلاعات


دوران، برندی خوش اسم

زمان یکی برنده ترین و پرسابقه ترین موسسات حوز فناوری در جمهوری اسلامی ایران است که دارنده مرتبه 1 شورای عالی انفورماتیک در شش فن است. تیم زمان در هر مورد از قضیه های طرح ریزی منابع سازمانی (ERP)، پباده سازی پورتالهای سازمانی، ایجاد امکانات و راهکارهای امنیت سازمانی، ایجاد اپلیکیشن، راه‌اندازی امکانات ارتباطی و مخابراتی و پیاده سازی کانال های زیرساختی دارنده کارنامه کاری مناسب و سابقه براق می باشد. این مجموعه در حوزه های امنیت کانال، توسعه و گسترش زیرساختها، پباده سازی قابل انعطاف افزارها، راه‌اندازی امکانات مخابراتی و… مشورت کردن فناوری داده ها به شرکتها و سازمانها ارائه می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد